Kızlar merhaba ben yenilerdenim çok fazla durumları okudum araştırdım yorumladım ama şimdi konu kendim olunca kafam karıştı ben geçen ay Mayıs 31 de hasta oldum normal günümden 3 gün önceydi döngüm 34-35 gün kadar sürüyor ama şimdi geçen aya göre hesaplamam gerekirse günüm geçmiş oluyor normal döngüme göre hesaplarsam da 2 gün var sizce hangisi doğru olur ? İnşallah günüm geçmiştir yada geçer 🙏