Mrvaklynr Keremeral ne dedi doktorlar dış gebelik herhangi bir şeye sebep olmuş mu Aynı zamanda dış gebelik geçirmiştik
Keremeral Mrvaklynr onunla ilgili yorum yapmadılar sadece normal herşey dendi bakalım hayırlısı genetik test yaptırmayı düşünmüyorum
Mrvaklynr Keremeral korunmayı bırakmayı düşünüyor musunuz ben korkuyorum biraz ben de o testleri yaptırdım kan pıhtılaşması falan bir şey çıkmadı rahim filmi çektirip çektirmemekte kararsızım
Fatmacbc1997 Keremeral ben hamile kalmadan önce cektirmistim benim kanamam çok olmuştu şükür şimdi 2 aylık hamileyim
syntugce Cnm bende 3 gün önce yaptırdım. ECHOMARDA anestezi olmadan. adet sancısı gibi anlıktı. 1/2 dakikalık bir işlem zaten.Tüplerim acıktı. çok şükür. tavsiye ederim. İşlemden çıkan bayanlarda memnun kaldı ağrısız geçtiğini söylediler hep.