Ben pek aktif surekli biseyler paylasan biri olmadim sadece takip ederdim evet kizlar allaha sukur bende bu sabah 20 dakikada dogumumu gerceklestirdim 9 ay boyunca dua ettim kolay olsun kolay olsun die oglumda 24 saat sanci cektikten sonra 2 cm aciklikla doguma girdim cok korkuyodum o yuzden ama kizimda sabah 6 bucukta birden sancim basladi ve saat 7:45 ekadar sancimi evde cektim inanin dayanilmicak kadar bi sanci deil ani bi sekilde 5 dakikada bir vuran sanci ne suyum geldi ne nisanim tabi ben kolay olacagini tahmin etmedigim icin acele etmiyorum dogum sancisimi onuda anlayamadim oglumda belimden vurmustu bunda kasiklarimdan vurdu ben üşüttüm sandim basta ama deilmis aslinda dun geceden anlamistim dogum yapicami hazirlanmistim meger dogum baslamis tabi ben salya sümük agliyorum esime beni ozele gotur sezeryan olucam dedim ben ole deyince esim kolumdan tuttu hadi gidiyoruz hersey cok guzel olcak korkma dedi saat 8 de hastaneye geldik bi baktilarki 8 cm acilmam var allhim sana sukurler olsun dedim binlerce kez hemen dogumhaneye cikardilar catala ciktim suyum patlamadigi icin 5 dakika suni sanci verdiler 3 veya 4 kez falan sancimi karsiladm bu arada derin derin nefes alip vermek gercekten cok onemli daha sonra tekrar catala ciktim 20 dakikada hersey bitti hic bisey anlamadim o kadar kolay oldu ki 2 kere ikindim daha ikinamiyorum diye bagirdim sonra doktor yanima geldi bu bebegi yasatmakta öldurmekte senin elinde dedi o oyle dedikten sonra bi kez daha ikindim ve bebegim geldi cok guzeldi kucagima aldim kokladim dokundum hersey cok guzeldi ebeler o kadar iyiydiler ki bian yanliz birakmadilar beni biraz uzun oldu kusura bakmayin rabbim herkese kolay dogumlar nasip etsin bi avazda kurtulun insallah rabbim olmayanlarada nasip etsin insallahh🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Heyecan ve mutluluktan biraz karisik yazmis olabilirim sormak istedikleriniz varsa sorabilirsiniz severek cevaplarim 🥰