Ado 10+3 hamileyim zararı var mı acaba çatlak kremi in göğsülerim ve kalçam için kullanmayı düşünüyorum önerdiğiniz krem ismi :)
ZeynepMevaBahar Ado canm tavsiyemdir tonlarca para verip pahalı kremler alma çatlayacagın varsa her türlü çatlıyosun
derya14 Ado Zeytinyağı ve bebek yağı kullandım hiç çatlağım olmadı ama vücut yapısıyla alakalı bişey olduğunu düşünüyorum
Basaran54 Ado canim bence bir sürü para vermene gerek yok hepsi hikaye son haftalar geldiğinde her türlü çatliyorsun😓😓
Premsescik Ado hamilelerde kullanabiliyo doğum catlakları içinde gecerli internettnde bakabilirsin faydalarına
anapanda12 Zeytin yağı birebir yada kantaron otunun yağını kullanın. 36+2 sıfır çatlağım var. Zeytinyağı kullanıyorum. Kremlere güvenemiyorum.
BrcTpl Frei öl kesinlikle fiyati da uygun kullananlar cok memnun bende memnunum şimdilik son zamanlar ne olur bilemem hem mühendisinoglu da oneriyor👍🏻
Ado Pinar4063 bebk yağı hangisini alayım onuda istiyecem de sana zahmet fotosunu atsan çok daha iyi olur da 😊