Merhaba anneler ve anne adayları 😊
doktor kontrolünden geldim biraz önce vajinamdaki et parçasının varis olduğunu öğrendim. Suanlık bir sorun olmadığını ama ilerleyen zamanda biraz daha büyüyebilicegini söyledi. Doğumdan sonra geçer dedi . Ve tabi ki normal Doğum olmasına engelmiş bu varis 😩 Doğum esnasında patlayıp kanama olma riski çok yüksekmiş. Bu yüzden sezeryan olucam, hiç beklemezdim çünkü hep normal Doğum yapmak istemişimdir ama nasip iste evladım sağlıklı olsun da gerisi önemli değil. Sizin de başınıza böyle bir şey geldi mi? Doktorunuz ne dedi merak ediyorum