Yok canım hiçbir şey olmaz, ben 10 gündür 1.5 cm açıklıkla geziyorum 4-5 cm bulunca sancılar başlıyormuş ben de daha tık yok 38+2 yim. Doktorum 37+0 da çatı muayenesinde söylemişti 1.5 cm diye, 38+0 da tekrar kontrolüm vardı yine baktı yine 1.5 cm dedi