Gebze de merkez hastanesinde daha önce doğum yapan arkdaşlar var mı ? Sorum şu normal yada suni sancıyla doğum yapanlar sancıyı odanızdamı çektiniz yoksa doğumhanede tek başınıza mı ? Pazartesi yatışım yapılacak ve kayınvalidem sancımın doğumhanede çekeceğimi kendi odamda çekemicemi söyledi tek başıma doğumhanede nasıl çekicem yoksa ben o suni sancıyı 🙈☹