36+2 serklajlıyım, 17.haftada yapıldı. Çok şükür riski atlattık normal doğum bekliyoruz. Bu dönemler çok zor geçiyor hanımlar çok iyi biliyorum hedefiniz her daim 34ten sonrası olsun. Bol bol yatın, suyu çok tüketin, gece ve sabah Ya Mübdi zikrini çekin bol bol erken dopum veya düşük riski için etkili, moralinizi hiç düşürmeyin. İnanın 23. Haftada dikişlerimde içerden açılma olduğu için kanamam oldu ve kanamayla hastaneye gittim oradanda küvezli hastaneye sevk edildim 25.haftaya kadar gece gündüz nst bağlandı ciğer geliştirici yapıldı vs bi ton aile meslesi sinir stres derken bi ton şey atlattım şuan çok şükür Rabbime bugünleride gördük. Moraliniz ve hedefiniz her daim en iyisi olsun.