Uzun olacak biraz ama yaşadıklarımı sizinle paylaşmak istedim.. 40.haftaya kadar da sürekli hareket halindeydim ve bebegimin gelmeye niyeti yoktu hicbir belirti yoktu ne sanci ne başka birsey.. Kontroller de hicbir sıkıntım yoktu doktorum pazartesiye kadar bekleyelim suyun gelmezse gel suni sanciyla doğumu başlatalim dedi ve suyum gelmeyince pazartesi suni sancıyla doğumumu başlattilar serum bittikten 1 saat sonra sancilarim hafif hafuf gelmeye başladi vakit geçtikte sıklaşıyordu ve 2 saatin sonunda ebem açıklığın tam olduğunu söyledi. Ama bebek bir türlü kanala inmiyordu doktorum kalp atışları düştüğü için acil sezeryana aldi ve hersey o zamandan sonra başladi spinal sezeryanla doğumum gerceklesti bebegim doğdu odama giderken sürahiden su boşalır gibi benden akan bi kan ve acil ameliyat.. Rahmim kendini toparlayamadigi icin alındı yaşama şansımın %10 olduğu aileme söylenmis ve 2 günlük uyanma sürecinin sonunda gözlerimi yoğun bakımda açtim bebeğimsiz kokusu olmadan emzirmeden tam 4 gün geçirdim ve en sonunda kavuştuk gözyaşları icinde simdi 7.ayımız bitmek üzere.. Rabbim herkese bu duyguyu yaşamayı nasip etsin ☺ Uzun oldu kusura bakmayin 😥