Aslında suni sancı terimi çok yanlış bir terim. Doğumu başlatan hormon oksitosin hormonudur aynı zamanda süt salgısını başlatan hormon da oksitosindir. Oksitosin salgılanmaya başladığında rahimdeki çizgili kaslar bebeği itmeye başlar Ve Doğum başlar. Aslında suni sancı denilen olay henüz oksitosın salgılamaya başlamamış anneye bu hormonun damar yoluyla verilip Doğumun başlatılmasıdır. Yani size bir sancı vermiyorlar rahat olun ☺️Rabbim tez zamanda sağlıklı bir şekilde bebeğinizi kucağınıza almayı nasip etsin inşaAllah. Hayırlı doğumlar diliyorum ☺️