Hanımlar bazı yerlerde gördüğüm video, fotoğraflarda başka bebekler çok hareketli, dışardan çok net belli olan hareketler yApıyor. Ben 28 haftalık hamileyim bebeğimin gün içinde çok sakin hareketleri var. Ve genelde hep kasıklarımda hissediyorum. Bunların sebebi ne olabilir ? Gün içinde yorulan bir insan değilim, bol bol dinleniyorum. Bu yüzden olabılır mı? Ya da benim bebeğim sakin bir çocuk mu :) Bizimle aynı haftalarda olup bebeği yavaş hareket eden anneler bilgi verebilir mi