Ahmetefe Merhaba güzel anneler 37,38,haftalıkbebeğiz kaç kilo beni bilgilendirirmisiniz ben 37+6 yum doktor 2 buçuk kilo kadar zayıf dedi birde iki hafta geriden geliyor olabilir dedi siz ne durumdasınız 🤔
meryemm_demir Ahmetefe Her bebek bir değil canım yapıyla bile alakalı dayımın kızı 2,650 gr doğurdu 47 cm küçücük bir prensti ama şimdi gayet güzel gelişti 😊
Ahmetefe meryemm_demir zaten doktorda yapısı öyle sanırım sesi ilk çocuğum da 3 kilo 30 gram doğmuştu ama araştırmaya gönderdi birde başka doktor görsün dedi 😟 bakalım
Ahmetefe meryemm_demir bilmiyorum ki geçen hafta sorduğumda kilosu haftasıyla uyumlu demişti aradan bir hafta geçti 2 hafta geriden geliyor zayıf diyor anlayamadım gitti 😠🤷🏻♀️
Fatimee Benim de tam tersine gebelik şekerim olduğu için iki hafta önde diyo doktorum hep ama ilk kızımın ultrason ölçümleriyle karşılaştırıyorum kiloları aynı nerdeyse ve kızım 37+2 de 3.160 gr doğmuştu bakalım artık hayırlısı iri bebek olmaz inşallah 🙄
Bsrksc 36+6 da 2900 dedi. Herkes 4 kilo çocuk doğuracak değil. Bazı doktorlar moral bozmaktan başka bişey bilmiyor 🤷🏻♀️