Thehatic ben devlete gidiyorum eşimde içeriye giriyor bakıyor ultrasonda doktorum hiç kızmıyor da sordugun soruya cevap veriyor sadece tek sorun kalabalık oluyor randevu bulmakta sıkıntı çekiyorum onun dışında gayet memnunm doğumuda devllete yapıcam ve benim gittiğim devlette doğumhaneler tek kişilik odalar ve ev tipi yapmışlar hamile kendini evde hissetsin diye ben memnum bu arafa karabükteyim burda bir tane özel var oda haddinden fazla pahallı gerek yok diye düşünüyorum cnm