Arkadaşlar 16 haftalıkken 2 saatlik uçak yolculuğuna çıkmayı planlıyorum ama sorun şu 2 kayıp yaşadım ve ilki yolculuk esnasında kanamayla başladı şu an da da pıhtılaşmam var ve iğne ile coraspin kullanıyorum ne dersiniz acaba hiç riske atmamak mı lazım yolculuktan sonra bebeğin kalbi duran var mı çok korkuyorum yoğurdu üfleyerek yemek misali 😔 ufacık bir riski bile göze almak istemiyorum