Aydann maşallah inş olmaz ya bizim de öyle bi durumumuz var 32+5 de hastahaneye yattım sancim Cikti dünde doktora gittim nst de sancı çıkmadı elhamdülillah ama çocuk ta kasılma var yigilip duruyor bir tarafa canım sıkılıyor inş 3 hafta falan daha dayansa kuveze girmeye bilir rabbim hepimizin yardımcısı olsun