Hiraturann ben şu an 12.haftadayim gebeliğim riskli olmasa doktorum başla diyecekti ama riskli olduğu için 16. Haftada baslarsin dedi başından itibaren hep yürüyüş yapmak gerekiyor diye biliyorum ilk zamanlarda yarım saat yürümeyi öneriyorlar son aylarda sanırım daha fazla