Sdagllce sana bir anımı anlatayim :) özelde takipliyim 2liyi yaptilar kan degerim yuksek diye dna testi istediler down riski dediler o testi aldim aglaya aglaya etlik zuheydeye gittim(sozdr begenmiordum burada soylenenlerre aldandim) adam kagidi itti bu testte hicbir sey yok genetik test yaptirilmis olmak icin yaptirilmaz dedi ...noldu
.benn inanmadim icim sogumadi 2bin daha verdim dna yaptirdim.sonuc cocugum sapasaglammm...gittim 29 mayis devlette 2liyi bir daha tekrarladim sonuclar cokcok farkli ! Testlerinizi devleteee,dogumu özele yapin