Pembeburun Evet arkadaşlar 29.06 tarihinde doğum yaptım o günden beri ikisi kurtaricim oldu bir kere bile yara olmadi bebeğimi rahatlikla emzirebiliyorum . Alırken tereddütle almıştım . Ama alacak arkadaşlara tavsiye olması sebebiyle paylaşmak istedim .🤗🤗
Arn1 Pembeburun canım hayırlı olsun gümüş kapaklardan ve kremden bende aldım nasıl kullandın ne zaman başladın kullanmaya yazar mısın
Ps15 Pembeburun Ben de silvernurse aldım merak ettiğim ne zaman kullanmaya başladınız acaba? Bir de ben bunu daha büyük birşey zannediyordum kutuyu açınca çok güldük eşimle😂
MinikPrensesAnnesi Pembeburun 31 haftalık hamileyim bende tamda dün lansinoh kremi alıp bugünde silvernurse lerim gelmişken bu yorumu okumak 🥰 inşallah bende sizin gibi olurum 🙏
Weewe Pembeburun merhaba. Hayırlı olsun :)) ben gümüş kapak aldım ama lansinoh henüz almadım, webden alıcam da 10 ml ve 40 ml seçenekleri vardı sanırım. Sizdeki kaçlık ve ne kadar gidiyor mesela?
Pembeburun Arn1 çok teşekkür ederim . Ben doğumdan önce gümüş kapakları kullanmaya başlamıştım günlük 2 veya 3 saat doğumdan sonra hiç cikarmiyorum ve kremide günde 2 kere falan sürüyorum.
Pembeburun Ps15 ben doğumdan önce kullanmaya başlamıştım 2 hafta kadar günde 2 veya 3 saat kadar kullanmıştım . Doğumdan itibaren hiç cikarmiyorum çok güzel yumuşatıyor göğüs uclarini. Evet biraz minikler 😂😅
Ps15 Pembeburun Teşekkür ederim😊 Nemlendiriyor diyor herkes de sütümüz az olur akmazsa mesela kuru dururken de nemlendirir mi acaba diye düşündüm, artık deneyip göreceğiz😊
Pembeburun Weewe kapakla birlikte kullanıldığı için çok kullanmaya gerek duymuyorsunuz 3o ml lik ürün yeterli bence 😊
Pembeburun Ps15 evet gayet nemlendiriyor . Benim ilk 2 gün sütüm çok az gelmişti yinede gayet nemliydi kremde ekstra yumuşatıyor zaten.
Burcuaec Pembeburun kremi sürdükten sonra emzirme öncesi yıkıyor musunuz? Yoksa bebek direkt emebiliyor mu?
Pembeburun Burcuaec krem yikanmadan kullanılabiliyor ben peçete ile silip direk emziriyorum yikamiyorum .