Ozgeeyldz1 Merhabalar, 7 haftalık hamileyim ve doktor arayışındayım. Şuan 1 kere yüzyıl hastanesinde Cemal gülseven’e gittim. Hastaneden ve doktordan memnun kalanınız var mı? Ya da tavsiye edeceğiniz sizlerinde gittiği hastane ve doktor kimdir 😊
Nurgulll_ Ozgeeyldz1 merhaba bende 7+6 yım yüzyılda Çiğdem Kılıç’ a gittim şimdilik memnun kaldım gayet ilgiliydi bir gidip deneyebilirsin umarım iyi bir doktor bulabilirsin ☺️
A_S_K Ozgeeyldz1 25+4 öğrendiğim de 5 haftalıktım. O zamandan beri Seher Çınar yüzyıl hastanesine gidiyorum. Öneririm ben doktorumun ilgisinden alakasından memnunum. Güler yüzlü sevecen bir kadın. İnsan yanında rahat edip istediğini sorabiliyor. Bir kere kontrolde Çiğdem hanıma gittim memnun olanlar vardır tabi ama ben memnun kalmadım. Hiç güler yüzlü değildi asık suratlıydı. Ben sevemedim. :)
__NazLi__ Ozgeeyldz1 Gebze yüzyıl hastanesinde Mevlüt Akın azman işinde cok iyi kesinlikle qitmenizi tavsiye ederim muayene ücreti biraz yüksek(120tl) ama inanın degiyor Özel merkrz hastanesinde de cihangir ay cok iyi bir doktor 3 kere qittim kendine işinde uzman muayene ücreti(75tl) merak edenler için 😊
Elifdikel Ozgeeyldz1 Gebze Medical park Ömer talip Turhana gidiyorum hamileligimin başından beri 28.haftadayim doktorumdan. Çok memnunum
Ozgeeyldz1 A_S_K bende çiğdem hanım hakkında hem olumlu hem olumsuz yorum gördüm kafamda karıştı 🙈😂 Konak hastanesinde Ergün bey var onun içinde olumlu yorumlar aldım ama randevu alıp gitmedim şuan arayış içerisindeyim😊🤭
Ereneren Ozgeeyldz1 Evet bende Ergun bey hakkında baya iyi seyler duydum ama kismet olmadi gitmek çigdem hanimla devam ediyoruz bakalm
Leylak83 Ozgeeyldz1 ergün bey çok kafa bi adam .... ayrıntılı ultrasona yollamıştı yüzyıldan seher hanım beni ona... Ama seher hanım benim daimi doktorum.... çok iyi bir doktor... kendinizi ıyi hissediyorsunuz onunla... herşeyi sorup cevap alabiliyorsunuz...
Ereneren Ozgeeyldz1 suan 25.haftadayiz henuz birsey konusmadk ama girer diye dusunyorum sonucta basindan beri takip ediyor😊
N3F3RT4RI Ozgeeyldz1 Çiğdem Hanım normal doğum konusunda ödül almış bir doktordur, google da araştırısanız biraz görürsünüz. Ben aynı hastanede Seher Hanım'a gidiyorum, kendisi de normal doğumu destekliyor. Doğumlara kendileri giriyorlar.
Ozgeeyldz1 Senos07_ benim o konuda da bilgim yok maalesef eğer giden varya yazıp bilgi verirlerse çok sevinirim bende 😊
kymet_41 Senos07_ devlette Semih kıvança gidiyordum ama ikili tarama testi yapmıyolarmış artık yarın merkeze Cihangir beye gidicem bakalım :)
SeeDaa Senos07_ canım tuzla devlet hastanesi hulusi levent bir kez gitmeni isterim... Herkese tavsiye ediyorum.. O kdr hastane ve dr dolaştım.. Böyle ilgili dr görmedim.
A_S_K N3F3RT4RI Merhaba seher hanım teşefon numarasını verdimi verdiyse ne zaman? Siz mi istediniz? Kendisinden çok memnunum fakat numarası yok ulaşamıyorum. Sıkıntı yaşadım bu durumda.