Bu ikinci hamileliğim ilk doğumum Türkiye de İzmir’de oldu ve çok rahat bir Doğum süreci geçirdim ama şimdi yurtdışındayım ve yaklaşık 8 haftalık gebeyim, Endişelerim var doktorumla iletişim bile kuramıyorum çünkü yabancı dili henüz o kadar iyi seviyede konuşamıyorum, üstelik ilk Doğumum sezeryandı burada ikinci doğum için normal Doğum yapabilirsin problem yok denildi genelde bizim oralarda pek desteklenmiyor sezeryan sonrası normal Doğum, yalnız çok endişelendim hatta acaba Türkiye de mi doğum yapsam diye de düşünmüyor değilim!