Mervesezentosun insülin kullanmazsan bebeğe daha çok zarar veriyor. Bebeğin de şeker yükseldiği için insülin üretmeye başlıyor vücudunda ve bu onu irileştirmeye başlıyor. Doğum sonrası sende ya da bebekte şeker kalabiliyor. Eğer yüksekse insülin gerekiyorsa korkma canım. Diyetle düşmüyorsa yapıcak çok başka bi şey yok. Arkadaşım 1 hafta önce doğum yaptı insülin kullandı uzun bi süre çok şükür bebeği sağlıklı. Teyzem 5 buçuk kilo doğurmuş kuzenimi meğersem gebelik şekeri varmış ama bilinmiyor teyzemde şeker kaldı 🤦🏼♀️