Bkr-efe ya bende hamileliğe yordum kendimce şimdiye kadar hiç büyüme göstermemişti şimdi büyünce hamilelikten oldu diye düşünüyorum gören zaten ben büyümüş diyor korkutuyor beni bende doktora gideceğim aldıracağım rahatsız oluyorum ama yazın ve hamile iken olmuyormuş cilt kanseri oldun falan gibi söylüyorlar korkuyorum 😒