Benimcanimoglum_55 Kızlar meraba.. 1 haftadır sol vajinamda kasıktan alt tarafa doğru batisma var . 18 haftalık hamileyim. Önceden ara ara geliyordu yürürken falan ama iki gündür otururken de var .. bide beyaz akinti geliyor arada .. Bu durumu yaşayan var mi??
madl41 Benimcanimoglum_55 Canım ben 19. Haftamdayım benimde alttan batmalarım oluyor 🥺 kasıkta da hafif batma oluyor galiba bebiş büyüyor diye
Ayse191211 Benimcanimoglum_55 normal canım rahim büyüdüğü için oluyor bende19+5im bendim de aynı şeklinde oluyor rahat ol 🙈🙈🙈🤗🤗🤗
Kubradem Bende 17+5im bebek yerleştikçe oluyor karna. Akıntı da çok normal ama aşırı akıntı varsa fitil veriyor doktor.
Cocomarshmallov Bende 18 haftalığım sağ tarafta var hep o ağrılar bıçak batması gibi arada zonkluyor doktor normal akıntında artabilir demişti 🙄
Benimcanimoglum_55 Cocomarshmallov benimde 11 haftada falan oldu dağım genişliyor demisti doktor sonra geçti ama şimdi tekrar başladı 1 haftadır sürekli olunca endişelendim sizde de oluyor dimi
Cocomarshmallov Benimcanimoglum_55 hep var alıştım artık bu kasık ağrısıyla yaşamaya geçmiyor çünkü 🤷🏻♀️
Kubradem Bu haftalar artık bizim bebelerin çifter çifter büyüme hızının arttığı dönemler o yüzden büyüme hızlı olunca rahim de hızla büyüyor o da böyle hissettiriyor. Resmen evrim geçiriyoruz heryerimiz değişiyor 😂
Benimcanimoglum_55 Cocomarshmallov bende bugün geçer dinlenince geçer uyuyunca geçer diyorum ama bir türlü geçmiyor
madl41 Benimcanimoglum_55 korkma canım yoğun kanaman olmadığı sürece bir sıkıntı yok benim de az kanamam oldu doktor progestan verdi şimdi ara ara kasık ağrım oluyor eğer çok kanamam olsaydı o zaman sorun olurdu onun dışında doktorlar ağrıyı akıntıyı herşeyi normal buluyor 😊 şimdi doktora sorsan çok normal bi sorun yok der emin ol. Akıntı zaten vajinayı koruyan bi kalkan .. yeşil olmadığı sürece .. Batmalarda bebiş kendine iyice yer ediniyor diye
Benimcanimoglum_55 madl41 bende gidicem doktora çoktan ama 1 buçuk saatlik yol ağrı da çok dayanilmicak gibi değil ama evham yapıyorum içimi rahatlattiniz çok sağolun akıntı beyaz oluyor arada başka leke yok çok şükür .. Rabbim korusun bebeklerimizi🙏hepimizin