Kimle konuşsam aynı şeyi söylüyor evet aslında hepimiz bir kaç hafta sonra misafir gelmesinden yanayız,onda bile uzun uzun oturmalara gerek yok hediyesini alan gelir 5 dkka oturup gider,ama bizim toplumumuz maalesef bayılıyor böyle ortamlara,artık iş,eşe anneye kayınvalideye falan düşüyor valla onlar idare edecek,e gelenede git demek olmaz,