Kızlar 39+6 günlük olduk. Bugun kontrolümüz vardı. Bebişimizin suyu çok azalmış yarın sabah yatışımız yapılacak. Suni sancıyla desteklenecek. Bir yandan seviniyorum bir yandan korkuyorum. Doktor muayenede rahim ağzında incelme olmuş dedi normal Doğum için hiçbir engel yok dedi ama korkuyorum sanırım. 🙈🙈tecrübeli olanlar paylaşır mısınız tecrübelerinizi. Birazda olsa motivasyon olarak yükselmek istiyorum 😔