2602_ilkas Kızlar park beşik konusunda önerebileceginiz bir marka var mı Pierre Cardin de bir model beğendik 450tl hepsi burada da .Başka uygun ve kaliteli ne alabilirim yardımcı olur musunuz
Sibsibella 2602_ilkas canım ben e bebebkten baby plus park beşik aldım 2 aydır kurulu kizimizi bekliyoruz gayet kullanışlı görünüyor ve emsallerinden geniş bence tavsiye ederim
espalp 2602_ilkas [url=https://hizliresim.com/nbmVnN][img]https://i.hizliresim.com/nbmVnN.jpg[/img][/url] Biz trendyol indiriminden Kraft Joy aldık 🙏🏻 İçine yatağı da Pierre Cardin alıcam kısmetse 🙏🏻
butterfly4 @2602_ilkas biz de senin dediğin Pierre cardin beğenmiştik internetten canım, daha sonra baby plus markasını almaya karar verdik ebebekten bakabilirsin, daha almadık ama bugün gidicez 🤗
2602_ilkas butterfly4 aynı özellikte daha uygun bulursak onu alalım istiyoruz bir inceleyeyim canım e bebekten o zaman
Yesimeliz Kizlar bende de mothercare in park besigi var. İcindeki yatagi yukseltmek istiyorum ilk aylar icin. Ne onerirsiniz? Sizler napmayi dusunuyorsunuz?