Ebecik 27 artı 2 yiz kızlar belim çok ağrıyor yani normalde ağrırdıda busefer çok fazla çok korkuyorum erken doğar diye normal mi sizde de oldumu
Esrelf Ebecik bbüyüyen rahminiz ve bebeğiniz kaynaklı vücudunuzun ağırlık merkezi değişiyor. Bu durum bel ağrısı ve sırt ağrısı yapabiliyor. Fazla ayakta kalmayın. Ağrı Azalmazsa doktorunza danışın yinede.
gizemgnll Ebecik uyurken yan yat ve bacaklarının arasına yastık koy canım bana çok iyi geldi inşallah sana da iyi gelir
Kdrfts Kendini cok yordunmu canim o yuzden agriyor olabilir biraz dinlen karnin cok buyuduyse biraz da tasimakla alakali agri olabiliyor
Ebecik Dün biraz alışveriş yaptım o zaman çok yoruldum ama gece sıkıntı yoktu sabahtan beri hiç geçmeyen ağrım var ya