nilaylaylaylay canım öncelikle hayırlı olsun, alışamıyorum demişssin bence hiç garp bir durum yok ortada .unutmayalım ki herkesin ruh dünyası hisleri ve bu hisleri gösterme şekli farklıdır .bazıları yoğun yaşat hatta şöyle baba adayları ve babalar da vardır ki gören onların doğurduğunu düşünebilir, bence vucudumuzu daha önce görmediğimiz bir halde görmeye başlıyoruz ve bu kim inkar ederse etsin bence çok ciddi bi durumdur.ben de bazen millete bakıyorum daha anneliğin ilk haftalarında ve bu duyguyu çok yoğun yaşıyor kimine bakıyorum benim gibi belki annellik duygusuna bebek doğduğu anda sahip olacağım.bence kendini eleştirme sadece zamana bırak sevgiler