nilaylaylaylay Nilay hanım dünyaya bir çocuk getirmek büyük sorumluluk açıkçası. Dünyaya bakış açınız , eğitiminiz , sosyal koşullarınızı tam bilemiyorum ama şu kadarını söyleyeyim cehalet mutluluktur biraz da . Çok fazla sorgulayıcı iseniz o reklamlarda diziler de gösterilen annelik hevesini yaşayamıyor da olabilirsiniz . Ben ikinci çocuğuma hamileyim ilk gebeliğimde daha mutluymuşum . Şimdi bazen acaba ikinci olmasa mıydı diye düşünürken buluyorum kendimi , bu hisse engel de olamıyorum . Akışına bırakın lütfen , kendinizi suçlu da hissetmeyin . Herkesin anneliği kendine özeldir .