Kum değil ama tal düşürüyorum. Kum da döküyo olabilirsin demişti hatta bana. Ağrıların fazlalaşırsa tek yapman gereken seum taktırmak. Ağrılarını hemen azaltmak. Çünkü doğumu tetikliyor. Açılma bile olabiliyormuş. O yüzden erken doğum riski oluşuyor. Uzun süre ağrılara dayanırım filan deme dedi bana.