Belim ağrıyor de.ben bir keresinde sık sık gitmeye başlayınca markete gitdiğimiz zaman yakın mesafeye ay belim falan dedim zor nefes almaya başladım eşimde hemen dediki bende annemlere gitmek istiyordum sen 2 adım atarken bu kadar yoruluyorsun oraya gidemezsin hiç.bende hemen sen git ben evde kalırım nolacakki zaten sen nöbetdeyken kalmıyormuyum oda olmaz öyle şey dedi.şimdide asla arabaya binemem diyorum 7ci aydayım doğumdan sonrada küçük bebekle otobüslerde gezemiycem