Kızlar merhaba 12+4 haftalık hamileyim. Dün ultrasona girdim doktor kıza benzetti. Bacak arası bos biraey görünmüyor dedi. Bugün kendi doktorum gördü oda kız muhtemelen dedi. İki oğlum var. Rabbim hayırlısını versin önce ama benim gibi erkenden tahmin verilen ve dogru cıkan oldumu.? Suan baya tereddütteyim. Diyemedim yakınlarıma. Erkek der diye. Erkekte olsa hayırlısı tabi. Sağlıklı olması daha önemli❣️🙏🏻