[silindi] Asenadgdvrn havalardan dolayı canım ben de artık yiyesim gelmiyor eltim görümcem kızıyor çocuk aç kaldı falan diye ama karpuz yiyeyim yeter diyorum sonrada gece ayak yanması çekiyorum 😔
honey Asenadgdvrn bu zamana kadar iştahınız nasıldı ? Ben normalde iştahlıyımda son zamanlarda inşallah daha çok kilo almam diyordum, iştahım kapanırsa iyi olur diyordum, böyleyseniz olabiliyormuş demekki :)
ZCandan Zeynepasya24 canim bebek kanala girdiginde yada girmeye cabaladiginda bulanti oluyomus diye biliyorum bendede ara ara oluyo 35+4 olduk bizde bende de oluyo arada
[silindi] Asenadgdvrn valla bizim ebe ezberlemiş bir cümle yumruğunu geçmeyecek kadar meyve ye meyve şekeri bizim önerdiğimiz bir şeker değil vb vb 😂😂kadın aşırı doğalcı bebek kilosunu soruyon şov bunlar sağlıklı olsun diyo hastane odası diyon abartıyorsunuz diyo ultrasyon fotosu diyon siz çıkardınız böyle şeyleri siyo 😂😂kadın çocuk doğurta doğurta sıkılmış herşeyden