Emine-07 Kızlar beşinci aydayım doktor kontrolümde doktoruma sorucam ama sizede sormak istedim.5 saatlik yolculuk yapma ihtimalim var çok şükür şuanda kadar bi sıkıntım olmadı hamilelikte
Hll Emine-07 canm ben 11 saatlik yolculuk yaptm. Cok sükür sadece ayagm sisti baska bisey olmadi. Tabi bünyeye göre fark edebilir. Düsük tehdidin yoksa yapabilrsin.
ekara Emine-07 bende 13 haftalıkken 6 saat civarında yolculuk yaptım şuanda 15 haftalığım 2 gün önce kontrol oldum herşey yolunda
Sumeyraerva Emine-07 mola verme sansin varsa iki saatte 1 mola verirsin eger otobusse arac mola veremezsen gittigin yerde hemen uzan ayaklarini yukari kaldirip dinlen bi kac saat kendini kasma bisey olmaz Allahin izniyle
Alarasel Emine-07 bn gecen 2 saat gititm yaklşk ayaklarm şişti 2 üç kere mola verdiğimx halde ve akrnm ağrıdı biraz zor yani
CerenVarol Canim bende 5.5 aylik hamileyim doktoruma sordum 2 saatte bir mola verip 10 yada 15 dakka yurumemi soylemisti,
Zysarba Ben de 11 haftalık iken uzun yolculuğa çıkmıştım fakat bir sorun olmadı çok şükür. 2 saatte bir mola vermiştik
Cansumira Ben 35 haftamda 8 saatlık yola gittim sıkıntı olmadı canım dinlenerek birsey olmaz Allah’ın izniyle