Minikhediyem Kızlar 35 haftalık hamişim ☺️ Biraz burnum akıyor ve hapşırıyorum sanırım klima çarptı hasta olmamalıyım yoksa 20 günden aşşağıya iyileşemiyorum ☺️ Acil önerilerinizi bekliyorum hasta olmadan nasıl toparlarım 🙏 Şimdiden teşekkürler ☺️
Hll Minikhediyem acili sarmsakli tarhana corbasi kesinlikle rahatlatr canm. Limon ye bide eger tansiyon problemin yoksa☺️
Deletedmom0333 Minikhediyem hiç sorma bende aynıyım 33 haftadayım sezeryan olacagım 1 haftadır çok kötü öksürüyorum inşallah sezeryan tarıhıme kadar iyileşirim 😢
Emine4242 Minikhediyem sarımsağı tuzla ez üstüne 2 kaşık sirke ekle boğazını yakacak şekilde iç 2 3 gün içinde geçer bide boğaz pastili kullan arka arkaya atlatırsın inşallah
Ayserhnckn Kestane balı varsa en güzeli o içine taze zencefil rendele yiyebilirsen biraz karabiber işte sana en muhteşem ilaç 🤗