Mom88 Kızlar selammm, ben 17+1 deyim. Bebişin cinsiyeti belli oldu erkek. Alışverişe ne zaman çıkmalıyım?? Kıyafet, benek arabası vs.. bunları hangi ay yaptınız??
Mr1517 Mom88 ben 5. Ayda başladım canım kıyafet ihtiyacı bitmiyor zaten ama arabasını falan aldım yatağınıda sipariş ettim
Asiacr Mom88 bende ben de 14. Haftalarda cinsiyetini ogrenmistim ama heo alisveris icin erken diyordum. Simdi 32 olduk al al bitmiyor. Sunu da su ay sunu da bu ay alayim diyorum. Yavastan basla arkadasim. Ben 22 de basladim 32 de ancak bitirdim. Daha bu ay da biraz alacaklarim var ama son artik.
25agustos Mom88 biz cinsiyet öğrenir öğrenmez ufak ufak almaya başladık. Son zamanlata doğru biraz ertledik sadece kıyafet falan kalmıştı eksik tek tük ama şu an çıkmaya çok zorlanıyorum çok sıcak bir de ağırlaşııorsun artık başka başka rahatsızlıklar çıkıyor bir an önce hepsini halletmek en iyisi
ekara Mom88 bende 15. haftamdayım ama daha önce 13 haftamda düşük yapmıştım o yüzden nolur nolmaz diye daha geç alışverişe başlamayı düşünüyorum. Ayrıntılı ultrasonu atlattıktan birkaç hafta sonra alışverişe başlarım diye düşünüyorum. Bence 25. haftadan sonra başlanması mantıklı. Ancak düzen oturur çünkü.
Benay10 Mom88 bütün alacaklarını 20li haftalarında al 30a bırakma 30 haftada da yıka ütüle onlarla uğraşırsın 7 8ay olana kadar bekle diyenleri şakın dinleme ben o mallığı yaptım alışverişe gidince 5 dakika ayakta duramıyorsun her yerde de oturacak yer yok nefes alamama gibi birçok şey olacağı için ne kadar erken o kadar iyi