ZeynepAtike Arkadaşlar ben hamileliğin 15.haftasındayım normalde Dr verdiği tarih 15+4 olması gerekiyor ama dün Dr a gittim 15+2 dedi bebeğin gelişim sorunumu var diye aklıma gelmedi değil başına böyle bişey gelen var mı
Vildann38 ZeynepAtike merhaba canım olabiliyor bebekler geriden geliyor benimde öyleydi yeni eşitllendi şükür yediklerine dikalt etmen lazım. Bende15+2yim
ZeynepAtike Vildann38 şimdi şimdi yemeye başladım zaten malum bulantılar pek müsaade etmedi 3.hamileliğim ama sanki acemi gibiyim inşallah sorunsuz geçsin sağlıkla doğsun bebeşler
Vildann38 ZeynepAtike tecrubelisin de ama aynen mide bulantısından ☺️ Benim bulantım neredeyse hiç olmadı muz ceviz maden suyu kaşar hergün yemeye çalıs ☺️ Amin sağlıkla gelsinler İnşaAllahh cinsiyet bellimi
ZeynepAtike Vildann38 benm daha 1 haftadır geçti mide bulantılarım bitmedi de ama ilk aylar gibi zorlamıyo😊 evet dün belli oldu oğlum olcak inşallah bir kızım bir oğlum var 3.de erkek bakalım