Happy_m1m Haftamdayim bir suredir karnimda belirgin kalp atisi hissediyorum hatta gozlede görülüyor kıpırdamadan bakınca. Bebegin kalp atisini boyle hissetmek mumkun degildir heralde ama nedir bu anlamadim.
Mucizem00 Happy_m1m kalp ritmide olabilir bebek hıçkırıyor da olabilir alıssan iyi edersin içinde bir can daha var çok normal şey bunlar artık ❤️
NoorMoon Happy_m1m ben de 17. Haftamdayım. Aynı şey bana da oluyor. Hatta kız kardeşim hissetti ilk. Nabzımı da aynı anda tutturdum, bu daha hızlı dedi. Ama bebeğin kalp atışı olcağını ben de sanmıyorum. Ne olduğunu tam da ben de anlayamadım.
Dorukunannesi95 Happy_m1m bebeginin hickirigi :) yutma pratiği yapiyor kendince hickirik tutuyor onu da ayy cok tatli degil mi yaa 😀😂