Aynı durumdan muzdaribim yaklaşık 3 gündür mahvoldum. Özellikle hatta neredeyse hepsi bacaklarımda. İlk önce bir taneyle başladı benimki de sivrisinek ısırığı gibi aynı kaşındıkça dayanamadım kaşıdım şiştiler zamanla çoğaldı şimdi baya var ve bazen delirecek gibi oluyorum kaşıntıdan ne sürsem fayda etmedi karbonatlı su, tuzlu su, kolonya vs hepsini denedim. Dün gece yine tuttu kaşıntım bu sefer yarım limonu kestim sürdüm ama banamısın demedi gittim belden aşağımı suyla duruladım tekrar biraz yatıştı öyle uyudum. Şimdi yine başladı kaşınmaya bi başlasam duramayacağım biliyorum. Sebebi ne bilmiyorum evde ne sinek ne böcek var hiçbi şey bulamadım. Eşim de bir tane bile yok. Doktora da gitmeye korkuyorum malun durumlar yüzünden. Ne olacak böyle neden olabilir bilgisi olan fikir paylaşsın lütfen 🙏🏻