Mlkemrecre Mrhba KıZlar.. 32.haftada anlıcağım raporu devlette de alabiliriz dimi? İlla özeldeki doktorumuzdan almamız şart değil dimi? Özeldeki nst çekiminde ne kadar ücret ödeniyor bilgisi olan varsa yazablirmi