Ozgeahmet Kızlar 10+1 hamileyim dün geceden beri sağ kasıklarımda ara ara kramp giriyo ama kanamam vs yok o yüzden doktora da gitmedim telaş yapmakta istemiyorum ama sizin de oldumu?? 😞
Esrelf Ozgeahmet evet bebek ve rahim büyüdüğü için yandaki kaslar gerilir , kramp ve ağrı olur. Normal yani. Dikkat ederek kalkıp oturun.
SedAbdurrahmanBeyter Ozgeahmet bende 33 haftadayım başta hiç erken Doğum riskim yoktu ama bu hafta sancım çıktı bi haftadan beri de sağ kaşığımda ağrı vardı sen Yine de ihmal etme git doktora
Ozgeahmet SedAbdurrahmanBeyter benimde yoktu geçiyo gibi oluyo kramp giriyo dayanılmıcak kadar değil ama şimdi en ufak şeyde telaş yapıyo insan inşallah sağ salim kucağımıza alırız sizede geçmiş olsun