Namebala Merhaba kızlar 12+4 haftalığım iki gün önce ikili test için doktora gittim cinsiyeti sordum ultrason ile baktığında ben erkeğe benzettim yüzünü dedim doktor bilemeyiz henüz dedi. Daha sonra vajinal muayene etti bende kıza benzettim dedi. Sizce görmüş müdür 😊 <a href="https://hizliresim.com/vaRkk6"><img src="https://i.hizliresim.com/vaRkk6.jpg"></a>
CanNurdan Namebala bence de kıza benziyor 😊 pek zarif maşallah 🧿 ben de 12+5im bana da erkeğe benziyor dedi ben de kız istiyorum tabi ki önce sağlıklı olması kurban olur anası ona 🤭🐣
Ayse54 Bende dün gittim 13+2 deyim ama söylemedi tahmin yok mu dedim yine olmadı 😅 sağlıklı olsunlar da önemli değil ilk bebek olunca
Afra34 Bende öyle ilk olunca insan meraktan duramıyor 14+3 olacak salı günü randevum var belki bir ihtimal öğreniriz 😀 hayırlı sağlıklı olsunlar inşallah 🤲🏻
Cansubursa Benim 10+4 gebeyim ayın 9 da randevum var o zaman cinsiyeti belli olur mu acaba birde bu ikili testler kaçıncı haftada istiyor doktor
Ayse54 Cansubursa büyük ihtimal belli olmaz daha küçük ben 13+2 de bile öğrenemedim.ikili test 12.haftadan itibaren yapılıyor
Seymanur0707 Namebala Hayırlı sağlıklı olsun Allah gönlüne göre versin inşallah 🤗 bekliyoruz c.tesi yi☺️