Merhaba arkadaşlar hamilelikte yüzümde herzamankinden daha fazla sivilce çıkmaya başladı. Çıkan sivilceler 1 ay kadar kalıyo sonrasında da kırmızı kırmızı leke olarak kalıyor hiç ellememe rağmen iz kalıyor :(. Bugün dr ile konuştum lekelenmede çok olacak mı acaba diye sordum solante pragne (Güneş kremi) kulak dedi. Aynı şeyleri yaşayan var mı ????