arkadaşlar randevumuzu aldık. 20+6 da yani işte 21. haftaya girerken detaylıya gireceğim. aslında 22. haftada giricektim ama randevular doluymuş. oluyormuş o haftada da. sizler ne zaman yaptırdınız? ne kadar sürüyor öğrenebilir miyim? özele gidiyorum bu arada 💞