Kızlar merhaba daha önce paylaşmıştım bileniniz vardır. 12 haftalık bebeğimi kaybetmiştim 1 haziranda kürtaj olmustum. Genetik sonuçlarımız temiz çıktı her ikimizde De birşey yok. Allah’tan diyoruz ve 30 haziran da adet gördüm ama 2 gün dolu dolu sürdü sonra kesildi. Doktorum da folikasit içerikli takviyeler verdi. Gynositol ve Coenzyme Q10 diye bir vitamin. İçeriklerini okudum güzel vitaminler var ve yumurta geliştirici çatlağını özelliği de mevcut. Acaba bunları kullanan ve hamile kalan var mı aranızda ? Bide kürtajdan ne kadar süre sonra hamile kaldınız ? Teşekkür ederim şimdiden hepinize sevgiler 🌺