Kuzey88 Kızlar 6dayım bugün doktora gittim kese göründü bebek görünmedi bunu yaşayan var mı yine mi aynısını yaşayacağım korkuyorum
denizsmom ben 6.haftada sadece keseyi gördüm 10 gün sonra çağırdı tekrar gittiğimde bebeği gördük , içini ferah tut normal bi durum canım