Yeliz123 ever girdik tabiki anlatırım🙂 340 liraydi. 20-25 dakika civarı aynı kendi doktorunun baktığı gibi bakıyo yani tek tek inceliyo ense kalınlığı beyni kalbi odaciklari karin çevresi aklina gelebilcek herşeyi anlatiyo çok iyi bi doktordu yapan doktor sonuç zaten anında cikiyo renkli de gösteriyo yüzünü vs size iki tane yüz fotoğrafını verir 🙂 ben çok memnun kaldım ve yaptırılmasını da tavsiye ederim kalbinde sorun var diye çok korktum kalp bizde genetik. Yada beyninde skintisi olursa diye baktirdim için rahatladı ki olsaydı bile doğumdan hemen sonra erken mudahaleyle bi çok şeyden kurtarabiliriz çocuklarımızı