Kizlar solda belli belirsiz bi şişlik oluyor ama sag ayagim cok şişiyor. Ne yapsam fayda etmiyor sanki hareket etsem şişiyor o gün hiçbirşey yapmasam uzatsam yine şişiyor 1 hafta önce kontrolünde doktorum bunun için idrar ve kan testi istedi sonuç ıyi cıktı. Ne yapsam hafifler artık ayağım yanıyor karıncalanıyor sanki hiç rahat değilim. 36+3 üz