Heycanlianne aa canım batma gibi bir ağrı mı?? Batma gibi bir ağrıysa oturunca artıyora o dikiş ağrısı. Kullanılan ip şerit kalınlığındaymış ve ister istemez alttan batıyormuş.ne güzel işte yatman lazım zaten
( Birde yukarıda yazan arkadaşların , mesajının altında cevapla var ordan yazarsan sana daha çok kişi cevap verir)