Bende şükran hanıma gidiyorum. Gerçekten çok iyi bi doktor. Aksi bi durum olsa dahi içini rahatlatabiliyo. Ben daha önce üsküdarda özele gidiyodum. Şekerim çıktı ama hamilelik şekeri değil kendi diyabetim. İnsüline başladık. Üsküdardaki doktorum gelme riskli gebelik başka doktor bak kendine dedi. Şükran hanıma gittim ne riskli gebelikler gördüm ben çok riskli doğumlara girdim. Hepsinin üstesinden geldm çok şükür buraya gel sen dedi. Oraya gidiyorum çok memnunum.